سلام


چرخ گردون

تمام این شعر ها دست نوشته های از یک دل تنگه بخونید نظر بدید

سلام عشق من هر کجای دنیا که می خواهی باش

من احساسم را با همین دست نوشته ها

به قلت خواهم  رساند

مطمئن باش



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت22:29---23 فروردين 1391
خیلی ها برای لذت بردن از زندگی ، گذشته ی خود را رها می کنند و می گویند: امروز انگار نخستین روز عمر منه!

اما من ترجیح می دهم که بگویم امروز آخرین روز از زندگی منه و میخواهم از لحظه لحظه ی آن استفاده کنم گویی که فردایی در کار نیست ...

apaaam


roya
ساعت12:39---19 فروردين 1391
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن منتظرم.درضمن من لینکت کردم اگه خواستی ممنون میشم منو با عنوان لبخندعشق بلینکی.
بای تا های.


سوگند
ساعت21:09---17 فروردين 1391
سلام سارا جان.خوشحال میشم بیای از وبم دیدن کنی و اگه مایل بودی لینکم کنی.منتظر حضورت هستم.حتما بهم خبر بده
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:,ساعت 20:49 توسط سارا| |


Power By: LoxBlog.Com